Stroer Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, Plac Eurpejski 2, Warszawa 00-844 - Przedsiębiorstwo, Firma, godziny otwarcia, numer telefonu
Przejdź na dużą mapęPrzejdź na dużą mapę
Poznaj sposób na uporządkowanie bazy danych adresowych

Stroer Media Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

  • Dane podane przez właściciela punktu 2019-12-20.
  • Jesteś właścicielem? Popraw dane
  • Pierwsze inwestycje Ströera w Polsce przypadły na 1999 r. Trzy lata
    później
    do Grupy Ströer dołączyły firmy Europlakat i Outdoor. To pozwoliło na
    zbudowanie bezkonkurencyjnej w skali kraju bazy nośników. Aktualnie
    Ströer
    Polska ma blisko 200 tysięcy tablic reklamowych o różnych formatach:
    bilbordów (5,04x2,38), Super 18" (6x3), "Super 12" (5,04x2,38),
    megabordów
    (12x3). Najmocniejszą stroną firmy jest 42% udział w rynku tablic
    5,04x2,38m. To zapewnia jej trwałą, wiodącą pozycję na polskim rynku.

    W ramach Grupy Ströer out of home media w Polsce działają trzy główne
    firmy:
    Ströer Polska Sp. z o.o.
    Ströer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa
    AIPA Polska Sp. z o.o.
    AIPA Polska Sp. z o.o. dysponuje nośnikami w warszawskim metrze.
    Ströer Media Sp. z o.o. Sp. komandytowa - zajmuje się planowaniem i
    koordynacją kampanii outdoorowych. Firma posiada regionalne biura: w
    Krakowie, Bytomiu, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Szczecinie oraz
    centralne biuro w Warszawie.

    Oddziały te odpowiedzialne są za sprzedaż regionalną, kontakty z
    akwizytorami, lokalnymi partnerami oraz za obsługę techniczną tablic.
    Kluczową rolę centrum koordynującego działania Grupy pełni Ströer Polska
    Sp.
    z o.o.
    Ströer jako pierwszy w Polsce wdrożył Plan.IT- program, który zmienił
    całą
    metodykę. oraz jakość planowania kampanii reklamy zewnętrznej w Polsce.W
    2004 roku Stroer wprowadził nową ofertę handlową. Przynosi ona kilka
    istotnych nowości: dwutygodniowy standard kampanii outdoorowych,
    praktyczne
    wykorzystanie metody badawczej Oscar, sprzedaż billboardów w pakietach
    wartościowych i uzależnienie cen od kategorii miast. Nowe metodologie
    wprowadzane na polski rynek outdoorowy przez Grupę Ströer określają
    kierunki
    rozwoju sektora i wyznaczają nowe, europejskie standardy oferowanych
    usług.


    Sroer out of home media:

    Stroer Polska Sp. z o.o.
    SCM Polska Sp. z o.o. (dawny Europlakat Sp. z o.o.)
    AIPA Polska Sp. z o.o. (nośniki w metrze)
    Max i Plak Sp. z o.o.
    Stroer Promocja Plakatu Sp. z o.o.
    Stroer Media Services Sp. z o.o.
    Plakat Technic Sp. z o.o.
    Aussenwerbung Polen GmbH
    "

Dokładny adresu dojazdu:

Ulica:Plac Eurpejski 2
Numer budynku:2
Kod pocztowy:00-844
Miejscowość:Warszawa
Dzielnica:Wola
Gmina:Warszawa
Powiat:Warszawa
Województwo:mazowieckie

Numery telefonów:

22 444 27 77

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:09:00-17:00
Wtorek:09:00-17:00
Środa:09:00-17:00
Czwartek:09:00-17:00
Piątek:09:00-17:00
Sobota:nieczynne
Niedziela:nieczynne
Zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) o Ochronie Danych Osobowych Administratorem (RODO), administratorem danych jest AutoMapa sp. z o.o. (Operator) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewskiej 37.

Operator przetwarza dane osobowe w celu:
  • dodania ich do bazy Targeo oraz publikacji w wyszukiwarce firm i na mapach (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • udostępniania danych o firmach partnerom biznesowym operatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Dane pochodzą z publicznych baz CEIDG, GUS, REGON, z firmowych stron www oraz od podmiotów zewnętrznych.
Więcej informacji dot. RODO: http://regulamin.automapa.pl/odo_przetwarzanie/