Stowarzyszenie Archiwistów Polskich, Bonifraterska 6 m. 21 00-213 - Przedsiębiorstwo, Firma, godziny otwarcia, numer telefonu
Przejdź na dużą mapęPrzejdź na dużą mapę
Poznaj sposób na uporządkowanie bazy danych adresowych

Stowarzyszenie Archiwistów Polskich

  • Dane podane przez właściciela punktu 2019-12-20.
  • Jesteś właścicielem? Popraw dane
  • Jesteśmy najstarszą, najwiekszą i najbardziej profesjonalną firma archiwalną w Polsce. Działamy na polskim rynku już od 36 lat. Jako jedyna firma w Polsce oferujemy pełny zakres wyspecjalizowanych usług archiwalnych. Dysponujemy 27 oddziałami na terenie całego kraju. Z naszych usług korzystają zarówno największe firmy prywatne, jak i najważniejsze instytucje państwowe: ministerstwa, Najwyższa Izba Kontroli, urzędy wojewódzkie, izby i urzędy skarbowe, wielkie banki oraz fundusze emerytalne itp. Jako jedyne polskie stowarzyszenie branżowe należymy do International Council of Archives, dzięki czemu naszym usługom zapewnić możemy najwyższą światową jakość, co potwierdzają m.in. oceny Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
    ZAKRES USŁUG:
    - tworzenie planów organizacji i zarządzania dokumentacją,
    - przechowywanie dokumentacji zarówno przedsiębiorstw i instytucji funkcjonujacych, jak i likwidowanych,
    - tworzenie archiwów elektronicznych,
    - archiwizacja, czyli porządkowanie dokumentacji zarówno firm prywatnych, jak i przedsiębiorstw i instytucji państwowych,
    - projektowanie i wdrażanie systemów zarządzania dokumentacją elektroniczną,
    - konserwacja zniszczonych dokumentów papierowych
    - brakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania oraz organizacją procedur niszczenia dokumentów,
    - prowadzenie kursów kancelaryjno-archiwalnych dla archiwistów zakładowych oraz pracowników sekretariatów i kancelarii,
    - doradztwo i ekspertyzy dotyczące organizacji i funkcjonowania archiwów zakładowych oraz składnic akt,
    - opracowywnie wszelkiego rodzaju przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
    W żadnej innej firmie nie znajdziecie Państwo tak wysoko wykwalifikowanych pracowników - archiwistów nie tylko z zawodu, ale i z zamiłowania. Żadna inna firma nie połączy dla Państwa tak wysokiej jakości usług z tak niskimi cenami jak nasze. Wykorzystajcie to Państwo !
    Archiwizacja, czyli porządkowanie dokumentacji zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej. Zakres wykonywanych przez nas prac archiwizacyjnych obejmuje między innymi:
    - kwalifikację dokumentacji do odpowiednich kategorii archiwalnych,
    - systematyzację akt według komórek organizacyjnych,
    - ich klasyfikację w układzie rzeczowym,
    - weryfikację i uzupełnienie opisu akt,
    - sporządzanie ewidencji akt pozostających w archiwum zakładowym, odrębnie dla materiałów archiwalnych i nieprzeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej,
    - wybrakowanie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej wraz ze sporządzeniem odpowiednich dokumentów brakowania oraz organizacją procedur niszczenia przeterminowanej dokumentacji.
    Archiwizujemy tanio, solidnie i efektywnie.
    Zewnętrzne superbezpieczne systemy przechowywania i obsługi dokumentacji tradycyjnej oraz elektronicznej. Powierzoną naszej pieczy dokumentację przechowujemy we własnych (niedzierżawionych) magazynach archiwalnych, zabezpieczonych najnowocześniejszymi systemami przeciwpożarowymi i antywłamaniowymi. Dokumentację elektroniczną zapisaną na dowolnych nośnikach danych przechowujemy w wyjątkowo trwałych walizkach archiwizacyjnych, zaopatrzonych w zamki szyfrowe. Dokumenty papierowe przechowywane są w specjalnych pudłach archiwizacyjnych, umożliwiających utajnienie zawartości (poprzez zaplombowanie).
    Dokumentacja może być udostępniana na miejscu (w odpowiednio przygotowanym pomieszczeniu), dostarczana bezpośrednio do siedziby Klienta w ciągu dwóch godzin od momentu zamówienia lub też przesyłana drogą elektroniczną. Wszelkie udostępnienia akt rejestrowane są w komputerowej bazie danych. Wszyscy nasi pracownicy zobowiązani są do zachowania tajemnicy służbowej, handlowej i państwowej.
    Powierzoną naszej pieczy dokumentację ubezpieczamy w Towarzystwie Ubezpieczeniowym Warta".
    Obniżcie Państwo koszty przechowywania dokumentów - nie marnujcie powierzchni biurowej! Usprawnijcie funkcjonowanie Waszego archiwum - nie marnujcie czasu!
    Przechowamy Wasze dokumenty bezpieczniej i taniej, a kiedy będziecie ich potrzebować, błyskawicznie dostarczymy je w każde miejsce i o każdej porze.
    Usprawnimy funkcjonowanie Waszego archiwum - byście nigdy już nie marnowali czasu na poszukiwanie zagubionych dokumentów.
    Projektowanie i wdrażanie systemów archiwizacji elektronicznej.
    Jednym z naszych najważniejszych celów jest nieustanne rozwijanie i udoskonalanie systemów zarządzania dokumentacją. Dzięki przynależności do największej światowej organizacji archiwistycznej - International Council of Archives - mamy dostęp do najnowocześniejszych technologii informatycznych, wykorzystywanych w projektowaniu bezpiecznych systemów archiwizacji elektronicznej i obiegu dokumentacji. To sprawia, iż możemy zaoferować Państwu szereg sprawdzonych i bardzo skutecznych rozwiązań, które w pełni dostosujemy do potrzeb i możliwości Państwa firmy, respektując obowiązujące w Polsce regulacje prawne i Państwa życzenia.
    ZALETY ARCHIWÓW ELEKTRONICZNYCH.
    W elektronicznym archiwum umieścić Państwo możecie wszelkiego rodzaju dokumenty: od papierowych (zeskanowanych i poddanych procesowi optycznego rozpoznawania znaków) po klisze filmowe. Wszystko w jednym miejscu i jednej formie. Dzięki archiwum elektronicznemu możecie Państwo bardzo szybko i skutecznie odszukiwać potrzebne dokumenty, przeszukiwać je za pomocą dowolnego "klucza" (tytuł, autor, adresat, data, sekwencja słów itd.) i porównywać z innymi dokumentami. Jednocześnie może z nich korzystać wiele osób w różnych miejscach i o każdej porze (dostęp przez internet). Dokumenty zgromadzone w archiwum elektronicznym można szybko, łatwo i tanio, a przy tym bardzo skutecznie zabezpieczać za pomocą wielostopniowych systemów haseł. Na jednym niewielkim nośniku danych (np. płycie CD-ROM czy DVD) można zgromadzić kilkadziesiąt tysięcy dokumentów. To się naprawdę opłaca.
    OBSŁUGA OD A DO Z.
    Po przeprowadzeniu analizy procesu wytwarzania, gromadzenia i obiegu dokumentacji w Państwa firmie - nasi specjaliści zaproponują i wdrożą optymalne rozwiązania, zapewniając Państwu kompleksową obsługę - od A do Z. Naszym celem nie jest jedynie sprzedaż określonego produktu, lecz przede wszystkim rozwiązywanie konkretnych problemów, dlatego naszą ofertę stanowią rozwiązania w pełni dostosowane do potrzeb i możliwości konkretnej firmy. Wspólnie możemy sprawić, że wizja przyszłości stanie się w Państwa firmie praktyką dnia codziennego.
    KURSY KANCELARYJNO-ARCHIWALNE.
    Prowadzone przez nas kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia przeznaczone są przede wszystkim dla pracowników administracyjnych niższego i średniego stopnia, dla osób odpowiedzialnych za prowadzenie archiwów zakładowych, kancelarii, sekretariatów, składnic akt, registratur itp.
    Kursy II stopnia dają możliwość zdobycia pełnych kwalifikacji zawodowych do pracy na stanowisku archiwisty zawodowego i referenta kancelaryjnego.
    Organizujemy także kilkugodzinne seminaria kancelaryjno-archiwalne dla kadr kierowniczych wszelkich firm i instytucji oraz doraźne szkolenia mające na celu wdrożenie określonych przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
    Szkolenia prowadzi Centralny Ośrodek Kursów Kancelaryjno-Archiwalnych SAP (COKKA), który dysponuje 25 oddziałami dydaktycznymi na terenie całego kraju.
    OPRACOWYWANIE PRZEPISÓW KANCELARYJNO- ARCHIWALNYCH.
    W działalności kancelaryjno-archiwalnej każdego aktotwórcy bardzo istotną rolę odgrywają przepisy określające system kancelaryjny, obieg akt, kwalifikację i klasyfikację wytwarzanej dokumentacji , zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt itp. Właściwie skonstruowane i skutecznie wdrożone, w znaczący sposób usprawniają racjonalne i efektywne zarządzanie dokumentacją i informacją. SAP jako jedyna firma w Polsce jest w stanie zaoferować Państwu wykonanie pełnego zestawu takich normatywów.
    Najszybciej, najtaniej i najsolidniej przygotujemy dla Państwa na przykład:
    - instrukcję dotyczącą organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego lub składnicy akt,
    - kwalifikator dokumentacji technicznej lub innej dokumentacji nieaktowej,
    - jednolity rzeczowy wykaz akt,
    - instrukcję kancelaryjną itp.
    Mamy na tym polu ogromne doświadczenie.
    W naszej firmie pracuja najwybitniejsi polscy znawcy archiwistyki - autorzy podręczników i poradników kancelaryjno-archiwalnych oraz różnorodnych opracowań naukowych z zakresu prawa archiwalnego. Ich profesjonalizmu możecie Państwo być pewni.


    Dokładna lokalizacja: ul.Bonifraterska 6 lokal 21

    Dodatkowy numer telefonu:
    tel: 0501 265 685

    Archiwa:

    Archiwum Akt Nowych Stowarzyszenia Archiwistów Polskich
    ul.Stefana Kazimierza Hankiewicza 1
    02-103 Warszawa
    tel: 823 10 32

    Archiwum Stowarzyszenia Archiwistów Polskich
    ul.Łubińska 3c
    05-532 Łubna
    tel: 022- 727 57 22
    fax: 022- 727 57 55
    lubna@sap.waw.pl"

Dokładny adresu dojazdu:

Ulica:Bonifraterska 6 m. 21
Numer budynku:6
Kod pocztowy:00-213
Miejscowość:Warszawa
Dzielnica:Śródmieście
Gmina:Warszawa
Powiat:Warszawa
Województwo:mazowieckie

Numery telefonów:

22 635 87 68

22 831 83 63

Godziny otwarcia:

Poniedziałek:08:15-16:00
Wtorek:08:15-16:00
Środa:08:15-16:00
Czwartek:08:15-16:00
Piątek:08:15-16:00
Sobota:nieczynne
Niedziela:nieczynne
Zgodnie z Rozporządzeniem PE i Rady (UE) o Ochronie Danych Osobowych Administratorem (RODO), administratorem danych jest AutoMapa sp. z o.o. (Operator) z siedzibą w Warszawie przy ulicy Domaniewskiej 37.

Operator przetwarza dane osobowe w celu:
  • dodania ich do bazy Targeo oraz publikacji w wyszukiwarce firm i na mapach (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • udostępniania danych o firmach partnerom biznesowym operatora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Dane pochodzą z publicznych baz CEIDG, GUS, REGON, z firmowych stron www oraz od podmiotów zewnętrznych.
Więcej informacji dot. RODO: http://regulamin.automapa.pl/odo_przetwarzanie/