BM Consulting Group oraz BM Auditing Group Sp. z o.o.
Początek naszej działalności datuje się od utworzenia w roku 1991 firmy
Bogdan Miedziński Consulting Group
Podczas pierwszych lat działalności firma koncentrowała swe wysiłki na świadczeniu usług restrukturyzacyjnych i prywatyzacyjnych dużym przedsiębiorstwom państwowym. Wraz z rozwojem sektora przedsiębiorstw prywatnych BM Consulting Group, chcąc sprostać nowym wyzwaniom rozszerzyła znacznie zakres swojej działalności. W rezultacie obecnie firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa i treningu kierowniczego na rzecz szerokiego kręgu klientów - także małych i średnich firm prywatnych.
Wyspecjalizowane usługi audytorskie i księgowe, w powiązaniu z wyżej opisaną działalnością doradczą świadczy powołana w 1995 r.
Bogdan Miedziński Auditing Group Sp. z o.o.
Przedmiotem działalności BM Auditing Group Sp. z o. o jest:
Badanie sprawozdań finansowych podmiotów gospodarczych,
Wycena majątku przedsiębiorstw,
Prowadzenie księgowości na zlecenie,
Doradztwo podatkowe.
Badania auditingowe przeprowadzane przez BM Auditing Group sp. z o. o. są zgodnie z wymogami polskich przepisów o rachunkowości, w szczególności standardami rachunkowości dla grup kapitałowych, standardami międzynarodowymi oraz normami zawodowymi określonymi przez Krajową Radę Biegłych Rewidentów.
Swoją misję rozumiemy jako dostarczanie klientom takich rozwiązań, które powodują zwiększenie u nich zyskowności i długookresowej konkurencyjności. Priorytetami naszych działań na rzecz klientów są:
JAKOŚĆ USŁUG: Nasi konsultanci gotowi są do podjęcia wszelkich wysiłków, by służyć naszym Klientom doradztwem, rekomendacjami i informacjami w pełni ich satysfakcjonujących i dającymi im wymierne korzyści. W naszej ofercie kumulujemy ponad 25-letnie doświadczenia zdobyte na gruncie akademickim jak i praktycznym. Nasi konsultanci dokładają starań, aby ciągle pogłębiać swą wiedzę, umiejętności i świadomość najnowszych odkryć w ważnych dziedzinach nauki.
OBIEKTYWIZM: Mamy elastyczne, ale zarazem pryncypialne podejście do problemów naszych klientów oraz sposobów ich rozwiązywania. Osobiste uprzedzenia nigdy nie wpływają na nasze rekomendacje.
PARTNERSTWO I WSPÓŁPRACA: Naszą ambicją jest być godnym zaufania partnerem każdego z naszych Klientów. Blisko współpracujemy z nimi w celu osiągnięcia optymalnych rozwiązań. Jednym ze sposobów osiągania jak najlepszych wyników jest ciągła wzajemna wymiana informacji pomiędzy nami a Klientem.
POUFNOŚĆ: Nasi konsultanci zapewniają pełną dyskrecję we wszystkich sprawach dotyczących klienta. W przypadku, gdy w trakcie wykonywania swoich zadań uzyskujemy od Zleceniodawcy lub osób trzecich istotne dla Zleceniodawcy informacje, korzystamy z nich wyłącznie dla dobra Zleceniodawcy i powstrzymujemy się przed ich rozpowszechnianiem lub udostępnianiem osobom trzecim.
JAK DZIAŁAMY?
WSTĘPNE KONSULTACJE:
Podczas rozmów wstępnych z klientem wnikliwie rozpoznajemy warunki, w jakich znajduje się firma klienta, zwyczaje tam panujące, opisywane przez klienta problemy i potrzeby. Nigdy nie przystępujemy do opracowania rekomendacji dotyczących problemów firmy lub projektowania materiałów treningowych, zanim nie zdobędziemy pełnej wiedzy na temat konkretnej sytuacji, w jakiej znajduje się firma klienta.
Jeśli klient nie jest w stanie zdefiniować swoich potrzeb, pomagamy mu przedstawić diagnozę problemów przedsiębiorstwa i wskazać miejsca gdzie istnieje potrzeba zmian. Przybliżamy klientowi nasze podejście do projektów i praktycznych rozwiązań przez nas stosowanych, poprzez przedstawienie i objaśnienie klientowi niektórych z naszych poprzednich projektów i rezultatów ich zastosowania.
Na tych podstawach rozpoczynamy współpracę z klientem by określić strukturę konsultacji lub treningu tak aby spełniał on wymagania klienta. W dyskusjach tych ustalamy również czas trwania i koszt projektu.
PROPOZYCJA KONTRAKTU:
Kiedy strony zgodzą się co do realizacji określonego projektu, potwierdzamy uzgodnione warunki w krótkiej propozycji specyfikującej:
- nasz sposób zrozumienia projektu,
- proponowane podejście do projektu, zasady i zakres zaangażowania klienta we wzajemną współpracę,
- oczekiwane rezultaty,
- przewidywany czas trwania i koszt projektu.
Klient nie ponosi żadnych zobowiązań z tytułu naszego zaangażowania w opracowanie programu współpracy, zanim nasza propozycja nie zostanie zaakceptowana.
Dodatkowe numery telefonów:
tel: 622 45 41
tel: 622 69 36
tel: 622 69 37
tel: 622 69 38
tel: 622 69 39
Dodatkowy e-mail:
bmc@bmgroup.com.pl