Poniedziałek | 24:00-07:00 |
Wtorek | 24:00-07:00 |
Środa | 24:00-07:00 |
Czwartek | 24:00-07:00 |
Piątek | 24:00-07:00 |
Sobota | 24:00-07:00 |
Niedziela | 24:00-07:00 |
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2500 stanowisk w 17 centrach outsourcingowych.
Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK).
Do grona klientów Contact Center należą duże i średnie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej i IT, finansowej, paliwowej, turystycznej, FMCG, handlu, mediów i rozrywki. W 2011 i 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).
Dokładny adresu dojazdu:
Ulica: | Muszkieterów 15a |
Numer budynku: | 15A |
Kod pocztowy: | 02-273 |
Miejscowość: | Warszawa |
Dzielnica: | Włochy |
Gmina: | Warszawa |
Powiat: | Warszawa |
Województwo: | mazowieckie |
Numery telefonów:
22 535 79 00
Godziny otwarcia:
Poniedziałek: | 24:00-07:00 |
Wtorek: | 24:00-07:00 |
Środa: | 24:00-07:00 |
Czwartek: | 24:00-07:00 |
Piątek: | 24:00-07:00 |
Sobota: | 24:00-07:00 |
Niedziela: | 24:00-07:00 |