Profesjonalna obsługa Klienta
Profesjonalna obsługa Klienta to kluczowa przewaga konkurencyjna firmy. Tylko zadowoleni Klienci będą realizować transakcje z Twoją firmą. Zadowoleni Klienci chętnie dokonują zakupów, a nawet są gotowi zapłacić więcej za produkt lub usługę. Zadowoleni Klienci chętnie wracają ponownie a ponadto swoimi pozytywnymi rekomendacjami zachęcają kolejnych Klientów do wybrania Twojej firmy.
Standardy Obsługi Klienta
Czynnikiem sukcesu jest wypracowanie w firmie Standardów Obsługi Klienta. Jest to zbiór zasad, procesów i reguł, jakie chcemy stosować pracując z Klientami. W trosce o pozytywne doświadczenia Klientów warto dokonać usprawnień w dwu obszarach: umiejętności i postaw pracowników (to zmieniamy poprzez szkolenia) oraz poprzez dostarczenie pracownikom odpowiednich narzędzi (od prostych systemów CRM, poprzez niewielkie lub duże rozwiązania contact center a dla większych organizacji aplikacje do klasy Customer Service Automation).
Direct Point Twoim Partnerem
Direct Point Sp. z o.o. będzie partnerem Twojej firmy w podnoszeniu jakości obsługi Klienta. Przygotujemy dopasowane i proste do wdrożenia rekomendacje, przeszkolimy pracowników, dopasujemy narzędzia IT lub zaproponujemy optymalne wykorzystanie aktualnie posiadanych. Pracujemy dla niewielkich firm i wielkich korporacji, bo dla wszystkich zadowolenie Klientów jest kluczowym czynnikiem sukcesu.
Niech profesjonalna obsługa Klienta będzie przewagą Twojej firmy!
Zadzwoń lub napisz do nas. Porozmawiajmy o tym, jak usprawnić obsługę Klienta w Twojej firmie.
Dokładny adresu dojazdu:
Ulica: | Szeligowska 2 |
Numer budynku: | 2 |
Kod pocztowy: | 01-319 |
Miejscowość: | Warszawa |
Dzielnica: | Bemowo |
Gmina: | Warszawa |
Powiat: | Warszawa |
Województwo: | mazowieckie |
Numery telefonów:
509 682 550