Outsource Marketing House działa w dwóch obszarach:
1) proponuje firmom, przedsiębiorstwom i instytucjom pełnienie roli
zewnętrznego działu marketingu
2) współpracuje z przedsiębiorstwami sektora MSP w zakresie
pozyskiwania pomocowych funduszy unijnych jako źródła
dofinansowania planowanych inwestycji i przedsięwzięć
Outsource Marketing House oferuje:
» analizę potrzeb marketingowych firmy - wspólne z klientem
ustalenie celów rynkowych z uwzględnieniem obecnej pozycji
(klienci, partnerzy, konkurenci), segmentacji rynku, barier wejścia w
nowe obszary działalności itp.,
» zdefiniowanie strategii marketingowej,
» opracowanie planu i budżetu działań, czyli dobranie odpowiednich
narzędzi do skutecznej realizacji przyjętej strategii marketingowej,
» realizację zaproponowanego planu.
Jeśli klient posiada już swój własny plan marketingowy, podejmujemy się jego realizacji.
Zakres realizacyjny Outsource Marketing House obejmuje:
» ilościowe i jakościowe badania rynku - koncepcja i nadzór nad ich
przeprowadzeniem,
» przygotowanie koncepcji komunikacji wizualnej i opracowanie
systemu identyfikacji wizualnej,
» przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjnych produktu,
» opracowanie merytoryczne, graficzne i finansowe kampanii
reklamowych (prasowych, radiowych, telewizyjnych, internetowych)
oraz nadzór nad ich przebiegiem,
» publikację ulotek produktowych, folderów informacyjnych, raportów
kwartalnych i rocznych, katalogów, cenników, wydawnictw
okolicznościowych i innych - koncepcja merytoryczna i graficzna,
zredagowanie tekstów, korekta, druk, dystrybucja, opracowanie
wersji elektronicznych (Internet, CD-ROM),
» opracowanie i wykonanie materiałów prezentacyjnych dla klientów,
» strony www - architektura informacji, grafika i technologia,
» organizację seminariów, konferencji, udziału w targach branżowych,
różnych form spotkań z klientami, imprez jubileuszowych i
okolicznościowych,
» organizację konferencji prasowych,
» redagowanie i dystrybucję informacji prasowych,
» organizację wewnętrznych imprez firmowych,
» wsparcie obiegu informacji wewnętrznej: biuletyny firmowe
drukowane i elektroniczne,
» opracowanie architektury informacji wewnętrznych portali
korporacyjnych,
» mailingi pocztowe i elektroniczne.