Do firmy SkyHelp zgłosić może się każdy, kto doświadczył opóźnienia lub odwołania lotu samolotem, nie wpuszczono go na pokład z powodu nadsprzedaży biletów czy też uzyskane przez niego odszkodowanie jest jego zdaniem zaniżone. Firma podejmuje się weryfikacji każdego docierającego do niej wniosku. W celu złożenia go wystarczy wypełnić formularz zamieszczony na jej stronie, czasem też trzeba dosłać potrzebne dokumenty. Na podstawie rzetelnej analizy sytuacji specjaliści SkyHelp oceniają, czy w danym przypadku można wyegzekwować jakąś sumę. W wielu przypadkach pasażerowie nawet nie wiedzą o tym, że mogą uzyskać wysokie zadośćuczynienie, nawet kilkaset euro, lub też obawiają się, że nie uda im się tego wyegzekwować. Firma ta jest doświadczona w tego rodzaju postępowaniach i doskonale zna obowiązujące prawo, powierzenie jej swej sprawy daje więc praktycznie gwarancję, że postępowanie zwieńczy sukces.
Dodatkowo nie wiąże się to z żadnymi opłatami w przypadku niepowodzenia lub wówczas, gdy firma już na wstępie uzna, że odszkodowanie się nie należy. Dopiero kiedy uda się je uzyskać, przedsiębiorstwo pobiera prowizję za swe usługi, a jej wysokość nie jest wygórowana.
Dokładny adresu dojazdu:
Ulica: | Święty Marcin 29/8 |
Numer budynku: | 29 |
Kod pocztowy: | 61-806 |
Miejscowość: | Poznań |
Dzielnica: | Poznań-Stare Miasto |
Gmina: | Poznań |
Powiat: | Poznań |
Województwo: | wielkopolskie |
Numery telefonów:
507 203 400