Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING jest firmą prywatną z kapitałem polskim, skupia doświadczonych trenerów, konsultantów i doradców rozwoju oraz instruktorów outdoorwych. Specjalizuje się w organizacji i prowadzeniu treningów integracyjnych, szkoleń zamkniętych (in company) dostosowanych do potrzeb klienta i szkoleń otwartych .
METODY PRACY
Trenerzy, prowadząc szkolenia stosują różnego rodzaju ćwiczenia (zespołowe, w parach, indywidualne), gry symulacyjne i fabularne, prezentacje, ukierunkowane dyskusje, burze mózgów, mini wykłady, specjalnie dobrane zadania outdooorwe, praca z kamerą. Wykorzystywanych jest również wiele skutecznych technik i metod pracy z grupami m.in. action learning, NLP, T.U.S., visual learning, praca z emocjami i z ciałem, technika Autoreverse.
Szkolenia prowadzone są w grupach od 6 do 14 osób. Możliwa jest również praca z mniejszą grupą lub nawet z pojedynczymi osobami. Są to tzw. mini szkolenia" i związane są z usługą VT-Expres.
OFERTA SZKOLENIOWA
1. Szkolenia zamknięte
2. Szkolenia otwarte
3. Imprezy integracyjne
4. VT-Expres
5. Wyjazdy motywacyjne
1. SZKOLENIA ZAMKNIĘTE
Program każdego szkolenia konstruowany jest po zdefiniowaniu celów przez klienta i po zapoznaniu się z wynikami Analizy Potrzeb Szkoleniowych VT-APS. Programy wszystkich szkoleń mogą zostać uzupełnione o specjalnie dobrane zadania outdoorowe, które wzmocnią i uatrakcyjnią szkolenie. Mogą być również realizowane w konwencji outdooru edukacyjnego. Takie rozwiązanie polega na wykonywaniu poszczególnych zadań terenowych pod okiem trenerów, którzy na bieżąco zbierają informacje o pracy grupy, mogą również służyć wsparciem, lecz nie biorą czynnego udziału w szkoleniu. Między zadaniami trener może przeprowadzać analizę pracy grupy, ukierunkowywać na osiągnięcie celów, prowadzić mini szkolenia. Po zakończeniu zajęć terenowych trener zbiera wszystkie doświadczenia i wnioski grupy, robi podsumowanie i końcową analizę.
Szkolenia mogą być również realizowane w formie gier fabularnych w sali lub w terenie. Są to bardzo interesujące i skuteczne rozwiązania ponieważ ciekawa fabuła i scenariusz gry w dużym stopniu angażuje uczestników i "zmusza" do wykorzystania całego potencjału wiedzy i umiejętności.
Szkolenia mogą być przeprowadzane jednorazowo (od 0,5 dnia do 4 dni) lub w cyklach szkoleniowych. Proponujemy dwa systemy przeprowadzania cyklów szkoleniowych:
- cykl szkoleniowy 22 PDS System
- cykl szkoleniowy 44PDS System
Dla firm zainteresowanych współpracą z naszą firmą przygotowaliśmy specjalną propozycję:
Szkolenie pokazowo-promocyjne
SZKOLENIA Z OBSZARU - "KLIENT"
Adresaci szkoleń
Handlowcy, sprzedawcy, pracownicy działów obsługi klienta, telemarketerzy, właściciele firm, dealerzy i akwizytorzy
Tematy szkoleń:
1. Skuteczna sprzedaż
2. Profesjonalna obsługa klienta
3. Telemarketing
4. Asertywność handlowca
5. Negocjacje handlowe
6. Stres w sprzedaży
7. Trening osiągania celów w sprzedaży
8. Zarządzanie czasem handlowca
9. Prezentacje handlowe
10. Komunikacja z klientem
SZKOLENIA Z OBSZARU - "MENADŻER"
Adresaci szkoleń
Menadżerowie, właściciele firm, trenerzy, szefowie projektów, liderzy zespołów
Tematy szkoleń:
1. Kreowanie misji, wizji i kultury organizacyjnej
2. Sztuka komunikacji
3. Asertywność menadżera
4. Trening antystresowy
5. Kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów
6. Skuteczność menadżera - trening osiągania celów
7. Rozwiązywanie konfliktów i budowanie porozumienia
8. Budowanie strategii firmy
9. Zarządzanie projektami
10. Trening trenerski
SZKOLENIA Z OBSZARU - "ZESPÓŁ"
Adresaci szkoleń
Zespoły zadaniowe, projektowe, zespoły handlowe, zespoły menadżerów
Tematy szkoleń:
1. Integracja i motywacja zespołu
2. Budowanie skutecznego zespołu
3. Komunikacja wewnętrzna
4. Zarządzanie czasem i organizacja pracy w zespole
5. Trening zespołowego osiągania celów
6. Kreatywność zespołu
2. SZKOLENIA OTWARTE
Szkolenia otwarte organizowane są w cyklach 3-4 razy do roku. Mogą być również przeprowadzane dodatkowe po zgłoszeniu zapotrzebowania przez grupę osób zainteresowanych podobnym tematem. Wszystkie informacje o harmonogramie szkoleń dostępne są na stronie www.vt.com.pl
3. IMPREZY INTEGRACYJNE
Imprezy integracyjne są od kilku lat nieodłącznym elementem rynku szkoleniowego. Cieszą się największa popularnością wiosną i jesienią. Z naszą pomocą mogą Państwo przeżyć niezapomniane chwile doświadczając radości i satysfakcji z podjętego wspólnie działania.
Imprezy integracyjne mogą mieć bardzo różny charakter, długość trwania i przeznaczenie.
Mogą trwać od kilku godzin do kilku dni, ich uczestnikami są najczęściej:
- Członkowie zespołów
- Pracownicy całych firm lub działów
- Rodziny pracowników
- Partnerzy biznesowi
- Kluczowi klienci
Impreza integracyjna może być przeprowadzana:
- wyłącznie w terenie w formie zadań outdoorowych i gier fabularnych
- wyłącznie w salach konferencyjnych w formie zespołowych zadań integracyjnych i indoorowych gier fabularnych
- w wariancie kombinowanym (część w salach, część na zewnątrz w terenie)
Impreza integracyjna może mieć charakter:
- łagodny i zabawowy, typu piknik, spotkanie i zabawa w zespołach przy ognisku z muzyką
- dynamicznych i atrakcyjnych gier fabularnych
- integracyjno-szkoleniowy z elementami merytorycznego szkolenia
- ekstremalny z dużą ilością specjalnie dobranych zadań survivalowych,
4. VT-EXPRESS - miniszkolenia, konsultacje, doradztwo
Segment ten obejmuje usługi szkoleniowo - konsultacyjne przeprowadzane w siedzibie klienta dla jednej osoby lub małych 2-4 osobowych grup. Usługi realizowane są najczęściej dla menadżerów, konsultantów lub handlowców. Mają na celu przygotowanie do targów, konferencji, negocjacji, prezentacji, wystąpienia publicznego, rozmów z przełożonym lub z pracownikiem. Mogą być realizowane w trybie standardowym lub expresowym
5. WYJAZDY MOTYWACYJNE
Współpracujemy z firmą, która ma duże doświadczenie i wiedzę w organizowaniu zagranicznych wyjazdów motywacyjnych. Wyjazdy są przeprowadzane do najbardziej atrakcyjnych miejsc na Ziemi. Najczęściej ich uczestnikami są najlepsi handlowcy, menadżerowie lub partnerzy biznesowi. Niezwykła atrakcyjność takich wyjazdów powoduje, że są traktowane jak bardzo cenna nagroda, dzięki czemu należą do najsilniejszych czynników motywujących ich uczestników do jeszcze lepszej pracy na rzecz firmy.
Dodatkowe numery telefonów:
tel: 649 53 23
tel: 0502 473 793"